افزایش وزن با نوشیدنی های پرکالری و پروتئین دار | رژیم غذایی

زیاد شدن وزن با نوشیدنیای پرکالری و پروتئین دار

غذاهای پر کالری و مؤثر در زیاد شدن وزن

میهن تاز: کالری موجود در غذا انرژی لازم بدن رو جفت و جور میکنه و اندازه کالری لازم هر فرد با در نظر گرفتن سن، وزن و جنس متغیر و فرق داره. کمبود کالری باعث ضعف جسمی و لاغری میشه. در این پست از سایت میهن تاز غذاهای پرکالری و مؤثر در زیاد شدن وزن رو بهتون پیشنهاد می کنم که مصرف اونا واسه آدمایی که از لاغری زیادتر از اندازه رنج میبرن به درد بخور و مؤثر هستش.با ما همراه باشین.

 

 

زیاد شدن وزن با نوشیدنیای پرکالری و پروتئین دار

یکی از مواد غذایی که پر از کالری و انرژیه و اثر زیادی در زیاد شدن وزن داره مصرف نوشیدنیای پرکالری و پروتئین دار مثل شیر و نوشیدنی هاییه که با ترکیب شیر جفت و جور می شن. نوشیدنیایی مانند شیرموز، شیر و شکلات، شیر کاکائو و شکلای جور واجور اسموتیایی که با میوه های پرکالری مانند موز، توت فرنگی، انبه یا ترکیب میوه، شیر و شکلای جور واجور مغزها درست میشن پر کالری هستن و به زیاد شدن وزن کمک میکنن.

از کالری برنج، پاستا شکلای جور واجور مغز و دانه ها غافل نشید

برنج و پاستا به عنوان یه منبع غنی از کربوهیدرات به مقدار زیاد به زیاد شدن وزن بدن کمک میکنه. اگه لاغرین وعده های بیشتری رو به خوردن برنج و ماکارونی اختصاص بدین. هم اینکه اگه می خواید وزن خود رو زیاد کنین شکلای جور واجور آجیل مخصوصا بادام و مغز گردو انتخاب بسیار مناسبی هستن.

 

 

زیاد شدن وزن با مصرف پاستا

گوشت قرمز پرکالری و چاق کننده

گوشت قرمز یکی از بهترین مواد غذایی عضله ساز حساب میشه. گوشت قرمز چربی دار علاوه بر کالری بالا اثر زیادی در زیاد شدن وزن بدن داره.

X

زیاد شدن وزن با مصرف گوشت قرمز

زیاد شدن وزن با سیب زمینی و غذاهای نشاسته دار

خوردن سیب زمینی و غذاهای نشاسته ای یه راه آسون و مقرون به صرفه واسه اضافه کردن کالری اضافی به بدنه. جو، گندم، ذرت، سیب زمینی، لوبیا و حبوبات نه نه فقط پر از کالری و مناسب واسه زیاد شدن وزن است بلکه باعث فعال شدن روده و دستگاه گوارش می شن.

سیب زمینی پخته

میوه های خشک پر کالری و چاق کننده

میوه های خشک شده یه میان وعده با کالری بالاست که آنتی اکسیدان و مواد مغذی بدن رو بخوبی جفت و جور میکنه. این خوراکیا قند بالایی دارن و واسه زیاد شدن وزن مناسبند. انجیر خشک، شکلای جور واجور برگه، خرما و توت میان وعده های پرکالری و سالمی واسه زیاد شدن وزن حساب می شن. هم اینکه در بین میوه های تر موز، انبه و آووکادو از کالری بیشتری بهره مند هستن.

X

میوه های خشک و به درد بخور

واسه زیاد شدن وزن تخم مرغ استفاده کنین

اگه واسه زیاد شدن وزن دنبال یه راه حل سریع و سالم میگردین حتما به سراغ تخم مرغ برید. این ماده غذایی پرکالری نقش بسیار مهمی در زیاد شدن وزن بدن و برطرف کردن ضعف جسمی داره.

تخم مرغ رو به شکل آب پز به شکلای جور واجور سالاد اضافه کنین و با ترکیب با دیگر مواد نشاسته ای مثل سیب زمینی یه سالاد مقوی آماده کنین ,و با ترکیب روغن زیتون و ماست یه سس پرکالری واسه اون جفت و جور کنین.

سالاد سیب زمینی و تخم مرغ

مصرف لبنیات رو یادتون نره

پنیر، ماست و شیر از جمله لبنیاتی هستن که حتما باید روزانه اونا رو مصرف کنیم. منبع غنی کلسیم و پروتئین و در عین حال پر از کالری هستن

و بخوبی وزن بدن رو زیاد می کنن. اگه قصد زیاد شدن وزن دارین حتما از این موارد بیشتر استفاده کنین و در صورت داشتن اضافه وزن از شکلای جور واجور کم چرب اون بخورین.

لبنیات مقوی

 

.

منبع : mihantaz.com

Author: ماه نشان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *